Proč k nám?

Bezbolestné ošetření

Chápeme, že zubařská ordinace může u někoho vyvolávat děsivé představy - u nás se ale ničeho bát nemusíte. Ošetření u nás probíhá v lokální anestezii, díky které je jakýkoli zákrok bezbolestný a pacient tak může být zcela bez obav. Našim nejopatrnějším pacientům ovšem můžeme samozřejmě nabídnout i analgosedaci, či provedení zákroku v celkové anestezii.

Okamžité ošetření akutních bolestí

Svým registrovaným klientům zaručujeme v případě náhlých silných bolestí ošetření v co nejbližším možném termínu, ideálně ještě téhož dne, pokud to naše kapacita umožní. Vy se tak můžete vyhnout bezesným nocím s bolavými zuby. Tato garance platí pro pacienty, kteří pravidelně docházejí na preventivní prohlídky a dbají doporučení svého ošetřujícího zubního lékaře.

Profesionální přístup a příjemné prostředí

Naše povolání bereme vážně a ke svým klientům přistupujeme s respektem a ochotou. Klinika naší úrovně neznamená pouze kvalitní zubaře, ale celkově příjemný a vstřícný dojem, který si z návštěvy odnesete. U nás na klinice si na těchto hodnotách zakládáme a všichni naši zaměstnanci tak mají k našim klientům vstřícný a ochotný přístup. A to od recepce až k Vašemu ošetřujícímu zubaři. Najdete tu pouze skutečné odborníky ve svém oboru, kteří Vám poskytnou všechen potřebný profesionální servis.

Bezbariérový přístup

Sídlíme v moderní budově Amazon Court v karlínské byznysové čtvrti. Samozřejmostí je tak přístup pro klienty s omezenou schopností pohybu, kteří mohou využít zadní vchod do budovy z ulice Karolínská. Stejně tak jsou bezbariérové i všechny ostatní vnitřní prostory, včetně našich zubařských ordinací.

Rodinná klinika

Naše klinika zaručuje komplexní servis celé Vaší rodině. Ošetřujeme jak dospělé, tak i děti, a proto můžete Vaši návštěvu zubního lékaře pojmout jako společnou rodinou záležitost a ušetřit tak čas a starosti sobě i Vašim blízkým. Malé pacienty rádi ošetříme tak, aby pro ně návštěva zubaře nebyla trápením, ale novou, příjemnou zkušeností.